аз съм така и в бг напаво ми се плачеше това лято,не са за нашите пътища.става и само пружини без амортисори
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
То става, но само смъкваш колата и търпиш минусите от което, а по-стабилна не става.I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
Roosevelt
Comment
-
В този ред на мисли, някой знае ли защо на "обикновените" 145/146-ци окачването вдига толкова много купето над гумите? Имам предвид голямото разстояние, което се получава между калника и гумата особено в предницата. Сякаш са направили колата, видели са че картера се влачи по пътя и са решили проблема като са сложили пружини за 2.4 JTD146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщениеВ този ред на мисли, някой знае ли защо на "обикновените" 145/146-ци окачването вдига толкова много купето над гумите? Имам предвид голямото разстояние, което се получава между калника и гумата особено в предницата. Сякаш са направили колата, видели са че картера се влачи по пътя и са решили проблема като са сложили пружини за 2.4 JTD166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
да ама пък има с колекторите.а ако е свалено още повече
ако сложиш спортни амортисьори на обикновенни пружини става също стабилна,това до какво заключение води?че прожините не помагат за стабилността ли.ами самия център на тежестта пада което помага за стабилниостта и твърдостта им същоalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеПо принцип това купе май изначално си е проектирано за боксер мотор... там проблем с картера няма. На мен преди на 146-цата (ti) картера беше на цигарена кутия разстояние от асфалта...
Спортните пружини значително подобряват ситуацията със "стойката", но водят куп нежелани последици със себе си ...146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщениеВ този ред на мисли, някой знае ли защо на "обикновените" 145/146-ци окачването вдига толкова много купето над гумите? Имам предвид голямото разстояние, което се получава между калника и гумата особено в предницата. Сякаш са направили колата, видели са че картера се влачи по пътя и са решили проблема като са сложили пружини за 2.4 JTDАлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Я щракнете по една снимка да видим на какво казвате високо. Принципно е възможно да е повдигана колата, но е нетипично. И съм чувал само задното да се повдига, мисля на Мурджев тиайката беше с подложки отзад, ама това щото е била карана на метан, който е с доста тежка бутилка.I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
Roosevelt
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеНезнам ама има нещо,моита алфа е така отпред разстоянието между гумата и калника е много голямо,незнам дали някои предишен собственник на колата си е играл да сменя пружини но толкова висока 145/146 отпред до сега не съм виждал.Иначе няма такова твърдо возене едно камъче да има на пътя и ще го усети,иначе когато карах колата преди време тука на един колега от форума да ми прави предницата,трябваше да сваляме десния амортисьор със пружината колегата каза че не е виждал досега 146-ца със толкова твърда пружина.Вероятно има някаква намеса.Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеИ аз се чудя как да се преборя с това нещо...хем друса като каруца, хем не е стабилна в завой....
истината е, че с дизеловата делта, която на теория би трябвало да е точно същия пумпал, се чувствах и не само чувствах доста по-стабилен...та проучи кво-що.Ама може и от това, че печката тежеше бая отпред...
Има и друго решение, ама цената няма да ти хареса
И ще станеш абонат за картери по моргитеLast edited by Satanism; d.m.y г., 00:43.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Публична тайна е, че возията на 146 е като на кола със спортно окачване, но като пърформънс няма нищо спортно, което се доказва от склонността им към зверското презавиване
Аз имах near-death experience с моята още на 2-рата седмица от покупката, когато карахме в пакет със служебното пежо 406 пред мен. То си влезе в завоя като у тях си, а на мен задницата ми се отмести с 10-20 сантиметра сигурно.
Снижаването на колата не е добра опция за ежедневно каране по нашите пътища.
Мисля, че сред основните причини за нестабилността в завоите е високата задница, ама поне пък багажникът е с приличен обем, ако не друго_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеНезнам ама има нещо,моита алфа е така отпред разстоянието между гумата и калника е много голямо ...
П.П. Уеко си ме изпреварил :–D Моята е същата, да не е и по-зле понякога. Не вярвам да е правено нещо допълнително обаче.
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение... Мисля, че сред основните причини за нестабилността в завоите е високата задница, ама поне пък багажникът е с приличен обем, ако не другоLast edited by vankata_ll; d.m.y г., 10:15.146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеЕто колеги надявам се снимката да е добра,но на живо е друго,не съм видял във Пловдив по висока отпред 145/146 от моита.
Ако държиш да я смъкнеш, най-добре си намери окачване от Junior. И после внимателската по дупките166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment