Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • аз съм така и в бг напаво ми се плачеше това лято,не са за нашите пътища.става и само пружини без амортисори
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • То става, но само смъкваш колата и търпиш минусите от което, а по-стабилна не става.
      I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
      Roosevelt

      Comment


      • В този ред на мисли, някой знае ли защо на "обикновените" 145/146-ци окачването вдига толкова много купето над гумите? Имам предвид голямото разстояние, което се получава между калника и гумата особено в предницата. Сякаш са направили колата, видели са че картера се влачи по пътя и са решили проблема като са сложили пружини за 2.4 JTD
        146 1.6TS CF1 '98

        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
          В този ред на мисли, някой знае ли защо на "обикновените" 145/146-ци окачването вдига толкова много купето над гумите? Имам предвид голямото разстояние, което се получава между калника и гумата особено в предницата. Сякаш са направили колата, видели са че картера се влачи по пътя и са решили проблема като са сложили пружини за 2.4 JTD
          По принцип това купе май изначално си е проектирано за боксер мотор... там проблем с картера няма. На мен преди на 146-цата (ti) картера беше на цигарена кутия разстояние от асфалта...
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • да ама пък има с колекторите.а ако е свалено още повече

            ако сложиш спортни амортисьори на обикновенни пружини става също стабилна,това до какво заключение води?че прожините не помагат за стабилността ли.ами самия център на тежестта пада което помага за стабилниостта и твърдостта им също
            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

            Comment


            • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              По принцип това купе май изначално си е проектирано за боксер мотор... там проблем с картера няма. На мен преди на 146-цата (ti) картера беше на цигарена кутия разстояние от асфалта...
              Май, май си прав. Не се бях сетил за боксерите. Силно скосеният преден капак не е оставил много място за редовия twin-и и оттам е почнало спасяване на положението
              Спортните пружини значително подобряват ситуацията със "стойката", но водят куп нежелани последици със себе си ...
              146 1.6TS CF1 '98

              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
                В този ред на мисли, някой знае ли защо на "обикновените" 145/146-ци окачването вдига толкова много купето над гумите? Имам предвид голямото разстояние, което се получава между калника и гумата особено в предницата. Сякаш са направили колата, видели са че картера се влачи по пътя и са решили проблема като са сложили пружини за 2.4 JTD
                Незнам ама има нещо,моита алфа е така отпред разстоянието между гумата и калника е много голямо,незнам дали някои предишен собственник на колата си е играл да сменя пружини но толкова висока 145/146 отпред до сега не съм виждал.Иначе няма такова твърдо возене едно камъче да има на пътя и ще го усети,иначе когато карах колата преди време тука на един колега от форума да ми прави предницата,трябваше да сваляме десния амортисьор със пружината колегата каза че не е виждал досега 146-ца със толкова твърда пружина.Вероятно има някаква намеса.
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • Я щракнете по една снимка да видим на какво казвате високо. Принципно е възможно да е повдигана колата, но е нетипично. И съм чувал само задното да се повдига, мисля на Мурджев тиайката беше с подложки отзад, ама това щото е била карана на метан, който е с доста тежка бутилка.
                  I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                  Roosevelt

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                    Незнам ама има нещо,моита алфа е така отпред разстоянието между гумата и калника е много голямо,незнам дали някои предишен собственник на колата си е играл да сменя пружини но толкова висока 145/146 отпред до сега не съм виждал.Иначе няма такова твърдо возене едно камъче да има на пътя и ще го усети,иначе когато карах колата преди време тука на един колега от форума да ми прави предницата,трябваше да сваляме десния амортисьор със пружината колегата каза че не е виждал досега 146-ца със толкова твърда пружина.Вероятно има някаква намеса.
                    И аз се чудя как да се преборя с това нещо...хем друса като каруца, хем не е стабилна в завой....
                    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                    BMW 328i

                    Comment


                    • Сменяш колата, няма друго решение.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                        И аз се чудя как да се преборя с това нещо...хем друса като каруца, хем не е стабилна в завой....
                        предната разпънка ми спечели 5км нагоре в шубето..аз го пробвах на завойчето-изкачване от България към Околовръстното, посока ОМВ Бъкстон....
                        истината е, че с дизеловата делта, която на теория би трябвало да е точно същия пумпал, се чувствах и не само чувствах доста по-стабилен...та проучи кво-що.Ама може и от това, че печката тежеше бая отпред...

                        Има и друго решение, ама цената няма да ти хареса
                        И ще станеш абонат за картери по моргите
                        Last edited by Satanism; d.m.y г., 00:43.
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • Публична тайна е, че возията на 146 е като на кола със спортно окачване, но като пърформънс няма нищо спортно, което се доказва от склонността им към зверското презавиване
                          Аз имах near-death experience с моята още на 2-рата седмица от покупката, когато карахме в пакет със служебното пежо 406 пред мен. То си влезе в завоя като у тях си, а на мен задницата ми се отмести с 10-20 сантиметра сигурно.
                          Снижаването на колата не е добра опция за ежедневно каране по нашите пътища.
                          Мисля, че сред основните причини за нестабилността в завоите е високата задница, ама поне пък багажникът е с приличен обем, ако не друго
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • Ето колеги надявам се снимката да е добра,но на живо е друго,не съм видял във Пловдив по висока отпред 145/146 от моита.
                            Attached Files
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                              Незнам ама има нещо,моита алфа е така отпред разстоянието между гумата и калника е много голямо ...
                              Довечера ще направя една снимка на моята предница да видим дали и при теб е така.

                              П.П. Уеко си ме изпреварил :–D Моята е същата, да не е и по-зле понякога. Не вярвам да е правено нещо допълнително обаче.

                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              ... Мисля, че сред основните причини за нестабилността в завоите е високата задница, ама поне пък багажникът е с приличен обем, ако не друго
                              Висока, висока, колко да е висока. Точно клиновидната форма на 146-цата ми харесва, така че аз забележки към задницата нямам
                              Last edited by vankata_ll; d.m.y г., 10:15.
                              146 1.6TS CF1 '98

                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                                Ето колеги надявам се снимката да е добра,но на живо е друго,не съм видял във Пловдив по висока отпред 145/146 от моита.
                                Аз нищо "ненормално" не виждам. Такива са си с нормалното окачване. На сестра ми 145-цата (пък и не само нейната) е точно толкова висока. И пак си вози дървено.
                                Ако държиш да я смъкнеш, най-добре си намери окачване от Junior. И после внимателската по дупките
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X